Just kLik

Wednesday, February 1, 2012

TaKe aS a LeSSon

31/1/2012  = SeLaSa = 8.00 MaLaM
:::: ok story ny mcm niy , aku dgn 2 sahabat karib keluar jalan2 makan angin. Kami sewa kereta, aku lar yg drive , honestly, that car was very awesome!! Sonok kot drift . (^-^)
Dalam jam 11 tu kami g Dataran Nilai , ada photoshoot cket, then makan. Nak di jadikan cerita, excited nk g jenjalan niy, aku lupa switch off lampu kereta, dalam 40minit jugak lar kami tinggalkan kereta tu. Seriously tak perasaan langsung akan lampu itu ... OK.! sangat cuak time tu apabila enjin tak boley hidup. Abang yang sewakan kereta tu dh kasi mesej " if something happen, roger immediately, take care n hope everthing ok" .. But i afraid to roger him , i'm in blur , my freinds ?? what they do yaa ?? same like me , maybe ., in blur~
... Allah Maha Berkuasa.. kat Dataran tu ramai org melepak , so, ada lar 2-3 org  brader niy tolong.. Dialog dgn brader 1.:
Brader 1 : enjin xboley start ker dik ?
Me : urmm ..
Brader 1 : tahu dh , tadi xtutup lampukan .. 
Me : urmm .. lupa ... (sambil memegang kepala, xthu apa motif)
Brader 1 : auto ker manual?
Me  : Manual..
Brader 1 : Manual xper , boley tolak .. tahu masuk gear ??
Me : urmm .. tak tahu kot..
Brader 1 : (ckp dgn awek dia, 'u tahu masuk gear x ?' sorry xthu-)
So, brader tu pun paggil beberapa org brader yg berada sekitar dataran tu , ada lar dlm 4org yg tolong...
Selesai .!! 
=== pesanan ikhlas dari brader2 tersebut === 
""lainkali jgn lupa tutup lampu"" ""ingat tu , jangan lupa , bahaya!''''

ok DONE.! aku akan ingat sampai bila-bila n paling penting , balik kampung niy aku nk belajar masuk gear time tolak tu,, atleast aku ade kemahiran ,, xde aku yg kna tolak ...

TAKE AS A LESSON . DON'T JUST FEEL EXTRAORDINARY EXCITED ONLY.!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.