Just kLik

Wednesday, February 15, 2012

DaiRi KeR Tu ??

15 Feb 2012 
Rabu
3.00 pTg
Di Taman Bunga Mak yg dLm Proses peMusNahaN.


::::: Maka tersebutlah kisah perjumpaan semula dairi aku masa f4 & f5 ::: oK .! rumah aku tgh renovate, maka segala harta karun yg dulu2 dikeluarkan dari stor utk dibakar dan diberi kepada sesiapa yg menginginkan. sedang geledah dari satu kotak ke satu kotak , terjumpalah khazanah yg memalukan tu ..


> sweet juge bila baca balik apa yg aku tulis dulu, haha , lawak pun ada. Macam mana lar aku boleh terjebak dlm penulisan tu, baru aku sedar yang dulu aku kerap berlaku perselisihan bicara dgn kawan2 aku .. Walau apa pun yg tercatat dlm tu, sgla nya ada memori tersendiri , tapi semua tu dah berlalu, memori itu tak beerti utk disimpan, makin dibaca makin sakit otak nanti , nk imbas2 kembali,..
      Antara tarikh-tarikh bersejarah :
-bila aku gadoh dgn 'dia' niy.
-bila pak sedara aku meninggal
-bila abg aku meninggal 
-bila aku first time bawa motor
-bila aku declare (tarikh yg xpernah aku igt)
-bila ada org dtg meminang aku
-bila exam
-bila ponteng kelas 
DAN mcm2 bila lagi lah, semua tu kenangan yg aku dh lupa, bila baca balik semlm, bru aku thu tp xnk igt.. Dulu aku minat ADD MATH dan xsuka bahasa melayu sbb tu result SPM aku lain dr yg lain, haha ..


SEGALANYA telah tamat, kenangan aku hilang dalam bara api, habis aku bakar semua sekali, takkan ada sesiapa pun tahu apa yg aku tulis, aku pun taknak tahu apa yang aku tulis, yang berlalu biarkanlah.. Lagipun byk kenangan dgn org yg dah takde, buat apa nak simpan lagi kn .


PENGAJARAN nya disini  ,, jgnlah nk tulis dairi lagi, xsesuai dgn dunia 'mu' .. SKRG niy aku tulis apa yg berlaku, then aku tros koyak2 n buang, cara nk lepas geram dan lepas rindu.. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.