Just kLik

Tuesday, May 3, 2011

Antara dua

Kali niy story aku tentang kehidupan dunia yang harus dilalui. Dalam dunia niy kita harus buat keputusan sendiri meski pun perit. Bak kata pepatah ‘diluah mati emak, ditelan mati bapak’ tapi dalam kes aku xde sape mati. Itu jer pepatah yg terlintas.

Dua perkara yang membahgiakan aku. Kalau aku pilih A, aku happy. Kalau aku pilih B pun aku happy. Tapi kalau aku pilih A, aku akan sedih dan begitu sebaliknya. Setelah aku lalui, takde lah sedih mana. Yang penting kita hadapi dalam keadaan positif, maka segalanya akan o.k.

Antara abang dan kembar, aku pilih siapa? Tempoh tak jumpa, lebih kurang same jer, sebulan lebih. Tapi hati aku kuat mengatakan untuk berjumpa kembar. Maka ujung minggu aku bersama kembar. Abang aku balik kampong, aku xdapat jumpa langsung, dia kata dia akan balik lagi 2minggu, insyallah. Pertemuan lagi 2minggu itu mungkin akan lagi indah. Aku terima seadanya dengan hati terbuka sebab apa yang berlaku, semua telah ditetapkan. So, hadapi dengan senyuman.

Miss my brother, hihi.

Bytheway, aku happy kuar dgn twin aku, terima kasih Ya Allah kerna memberi  peluang untuk ku. Moga aku diberi peluang lagi untuk bernafas agar aku dapat bertemu abang aku pulak.

Amiinnn.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.