Just kLik

Thursday, March 15, 2012

DuGaaN

Selesema .. Demam .. Batuk .. Pening .. Sakit dada ...
Pakej untuk aku .., bermula dgn bersin jer , then melarat semua penyakit niy ..


Bila aku berada disini, aku rasa aura kekuatan untuk lawan semua sakit-sakit aku niy , kalau tidak dulu, pening jer pengsan, sakit dada jer pengsan .. Senang sangat aku merebahkan diri ., sampai menyusahkan sahabat-sahabat aku.. Tapi dari situ, aku nmpk sayangnya mereka pada aku .. Rindu kat korang ..


Alhamdulillah, kekuatan yang diberikan mampu buat aku senyum dan ketawa biarpun sakit sedang melanda.. Aku berjaya menyembunyikan sakit, walaupun kekadang tewas dengan air mata automatik tu.. Walau apa pun , aku akan berusaha melawan , kat sini aku kena jaga diri dan kuat semangat, dah takde orang nak tolong angkat kalau pengsan pun,. Malam tadi pun dah kira bersyukur abang datang bawak pergi klinik, dapatlah stok ubat sebagai pencetus semangat supaya sembuh tetapi hanya Allah dapat menyembuhkannya..
Allah bagi aku sakit sebab sayangkan aku, Dia nak ingatkan aku agar tidak alpa dan terus mengharap pada-Nya ...Sakit niy kan kifarah atas kesalahan kealpaan kesilapan yang kita lakukan..


Subhanallah , Maha Suci Allah .. Tabahkan hati ini menempuh dugaan yang Engkau berikan , sakit ini sementara, Engkau kekalkanlah kekuatan yang ada pada diri dan pertambahkanlah.. semoga ubat yang diberikan boleh menyembuhkan dengan izin Mu Ya Allah .. Tetapkanlah hatiku untuk sentiasa mencintai dan merinduimu Ya Allah .. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.