Just kLik

Tuesday, February 1, 2011

MeNgApA JaDi BeGiNi

Salah ker nk berkawan,penah dengar yg berkawan biar beribu,bercinta biar satu.. Tp kawan aku xsampe seribu,dh ada yg cemburu..
Apa yg aku citer niy..
Meh lar bce,sje nk mengisi kekosongan..

Begini ceritanya..
Aku ada ramai kawan.,lelaki dan perempuan,semua ada.,tak kisah lar org tu single ker in a relation ker.,sume aku anggap kawan.,tp inilah masalah ny..
Biasanya girls lar yg akan serang aku,tension sgguh! Bce dgn teliti..
Ada boy ni nk kawan dgn aku.,so aku approve la as a member n aku tahu dia dh ada awek.. Nak dijadikan cerita,girls serang aku dgn ayat yg pedas2.,dia ingat aku nk sgt ker pakwe dia tu..
Ni yg aku tak faham.,apa pasal dia kata aku nak rampas pakwe dia.,juta kali aku kata "kawan jer" tp xpenah nya girl tu nk dgr..
Bukannya apa.,aku ni takde lar cantik sangat sampai pakwe org,aku mampu rembat,nk kata baik pun,tak jugak,ada lar nakal2 sikit..tak tahu lar 'tang' mana pakwe dia nak suka kat aku niy..
Tp kenapa dia tak sound pakwe dia.,aku lak yg kena.. Budak lelaki ni memang selamba,aku dh bgthu awek dia serang aku tp dia boleh relax jer,kte kan kawan,benda tak betul,buat tak thu jer..Nk kawan pun susah,tak kawan pun susah..
Jadinya,aku teruskan berkawan,biarlah girls tu nk ckp apa, yg penting aku jadi diri aku yg sebenar,semua orang aku anggap kawan,awek dia pun aku anggap kawan,tp girl tu tak anggap pun..
Tapi tak semua girls macam ni.,ada yg sporting,yg niy aku suka.. Namun semua ini kehidupan,kita kena lalui juga walau banyak rintangan,tak best juga kalau semua org sama,so, hadapi dgn senyuman..
Mengapa girls boleh jadi begini.,aku harap aku xjadi sepertinya,aku ingin menjadi diri aku yang sebenar..

2 comments:

  1. waa~ sape yg serang k0 tu..? ce cite..ce cite.. bese la, rmbut same itam, hati lain2.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. kite bako jer..,abes citer..
    tu lar pasal.,tp dorg niy pkai tudung,,lau x.,aku kaler rmbut dorang...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.